Node.TLV’s Post

Node.TLV reposted this

View profile for Ziv K., graphic

Engineering Lead | k6 champion

#NodeTLV24 איך מתחילים לסכם 24 שעות.... עמל;ק - הslides נמצאים כאן - https://lnkd.in/gTWmFQ3a והקוד - https://lnkd.in/gq4K5diX איך מתחילים לסכם 24 שעות שמתחילות אי שם בדרום הארץ עם מדים, שכפ״צ קרמי וקסדה ומסתיימים על במה מפוארת אל מול הרבה אנשים חכמים… זאת הפעם הראשונה שיוצא לי להרצות בכנס, הרבה מחשבות של ״על מה אני יכול לדבר?״, ״מה יעניין אנשים להגיע לשמוע אותי?״ ואיך ״איך בכלל מתחילים??״ הביאו אותי במהלך הסבב הראשון של המילואים אי שם בצפון הארץ, להגיש את ההרצאה הנוכחית. הבסיס היה לא מספיק טוב, בעיקר רדוד ולא מספיק ממוקד. שיחות עם Yoni Goldberg, פינג פונג של רעיונות, השראות מהרצאות אחרות ועוד לילות של עבודה הביאו אותי לגרסה 0.0.1 של המצגת. עדיין לא מספיק טוב, אבל כבר יש בסיס. מה שגם נקרא גרסה אלפא. ואז הגיעה ההודעה המשמחת, ״התקבלת להרצות בכנס NodeTLV 2024”. עכשיו זה כבר הדבר האמיתי, וצריך להפוך את זה לwow. בשלב הזה, זכיתי לקבל את הBuddy הכי מדהימה שיכולתי לבקש, Karin Angel שעזרה לי עם אינסוף סבלנות לשפר את ההרצאה ולהביא אותה לרמה של כנס. גרסה 1.0.0. כזאת שבשבילה אנשים מגיעים. ואז בהפתעה צו 8 נוסף על התאריך של הכנס… הטלפון השלישי היה לNur Lee Harel להגיד לה שיש בלת״מ וכנראה לא אצליח להשתתף. בלי להתבלבל היא אמרה שהslot שמור לי, ויהיה מה שיהיה. בשני אחרי הצהריים עוד חבשתי קסדה. ברגע שהתאפשר יצאתי וטסתי הביתה. מקלחת חמה, נשיקה לSigal Kalderon והילדים והסתגרתי בחדר עבודה להתאפס חזרה על המצגת, הדמו ולוודא שהכל עובד. ראן ועוד ראן הסירו את האבק מהדרום וחידדו חזרה את הskills הטכנולוגים. בערך בפעם השישית הרגשתי שאני שוב שם… בשלישי, היום של הכנס הגעתי מוקדם, מוקדם מדי(טיפ: ב6:30 עוד אין ממש אנשים). רואה את השם שלי בAgenda שהפעם מודפסת לעיני כל. נכנס לאולם ורואה שהוא הרבה יותר גדול ממה שדמיינתי וכל מה שעובר לי בראש, ״מה עשיתי…״. הזמן עובר ואנשים מתחילים להגיע, לחיצות ידיים וחיבוקים לפרצופים מוכרים ואני בעננים. הרחבה מתמלאת מקצה לקצה, דוכנים מדהימים של הספונסרים, אוכל טעים ואוטוטו זה הזמן שלי… א��שים יקרים נוספים שאני רוצה לציין הם ה מפתחים מחוץ לקופסה בהובלת Dotan Talitman ו Shahar Polak הנפלאים שנתנו במה נוספת לספר ולהעשיר. אתם אנשים יקרים וכיף שאתם פה עם הפודקאסט המעולה שלכם... 11:20 אני מקבל הודעה, תגיע בבקשה לאולם לסדר את המחשב והמיקרופון. זהו עכשיו זה קורה… 11:35, זה מתחיל… “24 hours ago I’ve been in a different world, so my apologies if the session wont be perfect as I wanted it to be…” אז הזדמנות להגיד תודה לכל הדוברים שעזרו, חיבקו, נתנו עצת זהב ובאופן כללי נתנו הרגשה מדהימה. אני מדבר על Gil Tayar, Oren Efraim, Roy Mor, Erick Wendel, Mai Zohar Ariel Shulman, Ran Bar-Zik, Tally Barak, Nitzan Uziely, Moshe Atlow, Noam Honig ועוד רבים וטובים. כיף להיות שייך... למארגנות ומארגני הכנס EventHandlerהכי מקצוענים שיש Nur Lee Harel, Shani Shabanov ולכל מי שבא, התעניין, שאל, ואולי לקח משהו אליו חזרה הביתה... וגם אנחנו מגייסים, אז דבר איתי... #firstalk #NodeTLV #Nodejs #fun #cfp #performance תודה ל 📷 הנפלא Yoni Sheffer

  • No alternative text description for this image
  • No alternative text description for this image
  • No alternative text description for this image
Shahar Polak

Head of Engineering @ ImagenAI | Technion MBA

1w

זיקו אתה אלוף ודוגמה לגבר על במדינה כולך לב ואני באמת לא יודע מאיפה אתה מביא את כל הטוב לב הזה🙏 היה תענוג לראות אותך דותן ואני נהננו להקליט איתך ואני רוצה באופן אישי להגיד לך תודה ענקית! ❤️

  • No alternative text description for this image
Amit Gil

Software Developer at company.

1w

That looks like such an amazing experience, both for you and for the people who were lucky enough to listen.

Bnaya Peretz

Independent Web Expert

13h

👑 אלוף

You are one of a kind

שמע אתה תותח אמיתי 👏

Keren Edlund

COO | Organizational Strategy | Operations | Growth Enabler

3d

יחיד ומיוחד! 

Avihai Korenvaser

Tech Investments | M&A | Corporate Development | PE | Venture Capital | GTM Strategy

1w

מלך 👑

אתה מדהים, זיו. מאוד גאה בך ❤️

See more comments

To view or add a comment, sign in

Explore topics